Friday, January 21

kegunaan sawah siri 2

sawah lagi...
ok2..
aku gile sawah...
hahahaa..
sepanjang 2 tahun aku duk cni..
bru aku taw keindahan sawah nih byk...
bukan tkat cantik bile snap pix
o
sedap bau bile padi dh dikutip...

bru2 nih..
ktorg digemparkan dengan satu lagi mesej pesanan ringkas yg amat ringkas...
seperti biase..
d sent oleh NAMI..

" jom g mancing"

wahhh..
xcited nyer rse...
aku tgh marah time 2 so grab je peluang yg ade..
dengan berbekalkan ecah dan motornye..
kami meredah jalan kt sawah 2 p join dorg mancing...

eh2..
ikan sekor pown x dpat lg...

(2 minit lepas kami smpai )

"yeay!!ikan dpat sekor"

(5 minit kemudian )

" yeay!! dapat lg"

maksud kat cni..aku ngan ecah bwk tuah kt dorg..
ahhahaha...
juge berkat tgn pendek ajie..
=p

lepas 3o minit..
cukup dpt 4 ekor je...
dh mghrib

pergi 7 orang...
yg dptkn ikan sorg ja...
ayooo...



en pancing sunset ok..hahaha

happy je..wlopun x pat ikan..hahaha


hasil nye...
4 ekor puyu di tamn puyu
=)

3 comments:

  1. http://myamigosspace.blogspot.com/2011/01/pantai-contest-by-mrk.html

    jom join contest

    ReplyDelete
  2. fyza::mmg masyuk..hahaha
    ariep::x de pix kt pantai..hahaha

    ReplyDelete