Tuesday, February 11

My Next Stage in Life



Hye...
En Abu, bagaimana sy boleh membantu???

nahhh..
ko mampu nk buat suare sweet cm ak bile angkat call..
xtually this is my new life.
dh hampir 2thun ak kerja as customer service represntative.
so far so good.

Tapi..
org kat luar sane fikir kami mcm kerja kilang n just org yg x de pelajarn je keja mcm ni.
hello.senior aku ade master ex student Oxford ok.Just peluang pekerjaan kt Malysia ni sikit..
so kerja ape pun bole tuk timba pengalaman.

So..
Untuk org yg x celik minda sgt kt luar tu tntang kerja kami n rse just buang mse lyn cust mcm MR KONALEPE yg bongok.Aku kne byk kali dh ngn dia ni.saba jela.Sebenarnye byk kebaikn keje cse ni.

First :
Kerja x payah bwk balik rmh.
*habis kt opis habis,xyh nk gendung lptop or ketas berguni2 bwk balik*

Second :
Menjadi sangat Penyabar
*aku dlu panas baran n kuat melenting.Now sgt sabar *

Third :
Kenal Jenis Manusia
* Tau perangai manusia,ade yg poyo , nk rushing ,mls semak sendiri even dh leh dgr dr system n mcm2 la *

Fourth :
Rileks
*Just duduk,pndang pc,jwb call.*

Fifth :
Bonus Bulanan
"Risau gaji sikit,??anggaran gaji kami sebulan almost 2k and above kalo include bonus*

dh ckup la tu..kalo cte sume x syok la kn...so kalo korg nk tau ape bestnye lagi, spe yg nk amek xperience kje tu leh cbe..kt mudah byk leh search ok

Just pesanan tuk PRANKER tu,
kurang2kan la nk prank2 tu..berfikir la sikit.malu la mak ayah awk tgok sbb ade anak bodoh cam awak.Call centre untuk kecemasan,bkn main2..

okbye!




1 comment:

  1. Hi~ 안녕하세요? we are Twinscraftlife! Please visit our blog shop^^ 꼭 오세요~ 행쇼! twinscraftlife.blogspot.com

    ReplyDelete